Tänd ett ljus och låt det briiinna

2012-08-20 @ 21:23:07


Låt aldrig hooooppet försvinnaaaaaaa. Jag råkade nästan bränna upp mitt skrivbord med mina små onda ljus, det blev bruna fläckar på mitt skrivbord. Så jag flyttade på dem, såklart, och nu luktar det inte bränt längre, utan ljuuuuvlig doft av allt möjligt! Njuter av sista kvällen som jag kan vara uppe hur länge jag vill, ska se Spiderman snart med Nåmi och sedan sova sålänge jag klarar av, för att suga musten ur sommarlovet. Usch, det lät ju lagom äckligt. Peppar inte för skolan, men vem gör det egentligen som ska börja åttan? Kanske många? Inte vet jag! Nu ska jag rita innan filmen börjar, ciao amigos.

Kommentarer
Postat av: Anna

lååååt aldrig hoppet föööörsvinnaaaa det är möööörkt nuuuuuu, men det blir ljuuuuusare igeeeen!

Svar: Tänd ett ljusssss för allt du tror pååååför den här planeeeeten vi booor pååå, tänd ett ljuuus
för jordens baaarn
ohohoho
Ditte

2012-08-22 @ 06:43:13
URL: http://mirakel-te.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0