Im burning up the sun just to say goodbye

2012-04-24 @ 22:34:17

Hej, tänkte bara säga att doomsday avsnittet av doctor Who var alldeles för mycket. För mycket fint och sorgligt alltså. Jag grät, vilket jag aldrig gjort förut till någon film, och hulkade som en liten tomte. Tårarna bara rann och när doktorn grät och hon sa "i love you" och han sa hennes namn och usch vad töntigt det låter när jag skriver det. Men jag är ganska förstörd nu, och det gjorde ont att titta på bilder på dem till det här inlägget, uschi. Kommer sakna Rose, uääääääh. (Gurglar) Ni som ska se DW är sönder spoilade nu, förlåt. Det kommer inte att bli så mycket tvserie prat och så på den här bloggen mer. Kanske lite då och då vid vissa tillfällen men det här är mer... eh.


Kommentarer
Postat av: Vannessa34

sZapxGaCFvYYdWWZbDklw http://www.ostsee-hotspot.de/gb/gb.php VwhjasoaJnQOcNLQGZXjAwfLCKkv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0