Holy macaroni, kom och rädda mig någon

2012-04-28 @ 15:40:06



TITTA vad tråkigt jag har. Snälla, någon som kan komma och rädda mig ifrån mitt eget liv?
Haha nä, överlever sålänge jag har tubeplus, sådeså!
Har varit nere på torget aka en-grill-ica-och-tobak-affär-där-ingen-är-torget. Ica kallas det också, eftersom det är det enda folk gör när de är där, handlar lite chips typ. KEBABEN VAR..... OKEJ IALLAFALL, de tog ut små hårda köpta bitar kött och värmde, la på mjuka pommes och voilá, kebab tallrik ala torgetdäringenär.
Ska sluta klaga, bättre det än inget. Äter nästan allt ätbart, och äter endast när jag är hungrig. Vilket är hela tiden.
Mums.
Nu ska jag fortsätta se på tube, lite big bang theory eller kanske Womb för att variera? Vi får se, fellazzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0