Fin himmel och jag har inget liv

2012-04-19 @ 17:59:27
Image Hosted by ImageShack.us
Såså, jag har varit borta ett tag till nu, usch usch. Det är faktiskt tråkigt att bara uppdatera med korta texter och halvdana instagram bilder. Jag kopplade in min mobil i datorn för att få LITE internet, och resultatet var ju okej. Kan inte komma in på tumblr och allt annat är så segt, så segt. Det har tagit ungefär 15 minuter att ladda upp ett par bilder och kommit in på deviantart. Kommer förmodligen uppdatera från mobilen ett tag till sålänge jag inte har några über viktiga bilder att lägga upp. Så, vad har jag gjort på senaste tiden?
Legat i min säng och tittat på Doctor Who och The Big Bang Theory. Endast. Jag har inget liv, oh yay!
Bilderna är förresten tagna för ca 2 veckor sedan när jag var påväg till Glow. Det var väldigt fin och färgglad himmel så jag kunde inte stå emot att fota, tee-hee.
Nu ska jag se på Doctor Who och ha ångest över No provet... eftersom jag inte orkar plugga. Tror det kommer gå okej iallafall, eller? Ses snart, eller, så snart jag får tid. Förhoppningsvis imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0