Läskig häxa på stan...

2011-09-09 @ 19:11:39
Ellen & jag idag, fin pixlig mobilbild, javisst!

Idag har jag varit i skolan, som de flesta andra små barn! Där hände absolut ingenting förutom att jag märkte hur begåvad jag var på matte. Klarade en diagnos på en halvtimme, med säkert alla fel. :c
Sen åkte jag till Stockholmscentral där jag mötte Ellen och hennes mamma. Sen gick jag och Ellen och tittade på hårspray (VARFÖR FINNS DET TRE H&M PÅ SAMMA PLATS!?)  virrade bort oss lite.. blev skrämda av en häxa på stan. Som såg manlig ut! Efter cirka en och en halvtimmes flummande, åkte jag hem. Säckade ihop framför datorn och är nu påväg att somna... huhu. Hur trött kan man vara egentligen!? Ska sova HELA helgen. Men nu ska jag se på The big bang theory, idol och äta - ÄNTLIGEN FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0