I want this because of reasons

2011-11-25 @ 22:19:37
New Batman Retro Messenger Sports Shoulder Bag Satchel Blue Comic Uni Gym
Ska köpa denna vackra skapelse imorgon!!11 *_* Eftersom min nuvarande handväska är total damp...

Och det här extremt awesome halsbandet ska köpas nästa vecka. 145 kronor med frakt.. ganska onödigt att köpa bara ett halsband. Haha :c Så jag antar att jag får.. vänta tills någon annan jag känner vill ha en grupp order.

Vadå onödigt att köpa saker före jul..? 8D Fattar absolut inte vad du menar!

Och imorgon så är det japan loppis, herregud, shoppaholic som jag är.. :((( Men detta är mina sista inköp innan julen dårå.
Ska köpa lite saker till Juliette där på loppisen, om det finns. Och saker till mig själv, För 350 kronor, vilket är de pengarna jag har till loppisen då. Det som blir över går till skivor och sådant på bengans.
Lägger upp bilder på inköp och så imorgon!
Så, imorgon, först ska jag vara på julmarknad, sälja saker och såvidare vid slussen. Sen åker jag till kulturhuset för att gå med Ellen på loppisen och vara där till halv sju! ^^ Så jag har en awesome dag framför mig... *_*






Kommentarer
Postat av: Carro

OMG o

Vilken affär kommer det ifrån? :3

2011-11-26 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0