The Arks sista spelning på peace and love...

2011-12-15 @ 18:19:52
... SIGNERAD kommer ut på cd i februari, jag har förhandsbokat (redan första dagen i panik) och väntar nu framför min gula brevlåda på att den ska komma *_* Även fast jag vet att den inte kommer förän nästa år.
MEN SIGNERAD. De kommer ha rört min cd, och ristat in sina namn med en penna till mig, ooooooh my god.
Det där gjorde min tråkiga torsdag till något awesome. Min start på dagen började inte bra, Nåmi väckte mig vid
"den vanliga tiden" och sa att det var dags att vakna, jag var jätte pigg och studsade upp men märkte ganska snart att klockan inte alls var halv sju som vi trodde, utan FEM. Jag åt och gick och la mig igen och vaknade vid halv sju istället. Mycket skönt.
Kom hem och råkade klicka på en popup mitt när jag såg i julkalendern, när det var ett sådant där jobbigt moment då allt var tyst. OCH PLÖTSLIGT så börjar något skrika och jag tror att det har något med julkalendern att göra tills jag märker att det är en popup, så får jag damp och stänger ner och springer ut ur rummet, modig tjej, verkligen. :((

Kommentarer
Postat av: Sasu

Awzum ouo

2011-12-17 @ 09:37:53
URL: http://misery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0