Paul McCartney konserten

2011-12-11 @ 09:43:18
Jag tog femtio bilder typ, men de här blev de bästa.
Men srsly, underbaraste kvällen/natten på jätte länge.
Han sjöng hans låtar han skrev till Beatles, men mest hans egna, åh det var så fint.
Sen försökte han prata svenska, och det lät jätte gulligt; "Det är foårsta gången jag spelaaar dennaaa låååt i sverigeh" <3<3
Min kamera dog mitt i, och det ser ut som om jag står långt bak men jag såg honom perfekt, bandet perfekt och skärmarna perfekt ;_;
Han sjöng hans låtar han skrev till Beatles, men mest hans egna, åh det var så fint.
Sen försökte han prata svenska, och det lät jätte gulligt; "Det är foårsta gången jag spelaaar dennaaa låååt i sverigeh" <3<3
Min kamera dog mitt i, och det ser ut som om jag står långt bak men jag såg honom perfekt, bandet perfekt och skärmarna perfekt ;_;
Jag har så mycket att berätta, och inlägget är redan långt med en bildbomb. Så jag får väl bara säga att jag hade det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0