Önskelista 2011

2011-12-03 @ 13:30:39
Ok, detta är några av mina vackra saker ifrån min önskelista i år.
Dock har jag typ massor av mer saker, tröjor, böcker, spel osv men det tog jag inte med.
Min önskelista är väldigt lång i år.. Så över halva fick inte plats :$ ...
Så här tog jag bara med det som jag önskar mig mest, tror jag!
Hade världens skönaste dröm i natt, det var jätte länge sedan jag drömde något så det var kul att drömma fint då jag äntligen drömmer (vilken skum mening det blev?).
Iaf, jag kunde inte blogga så mycket igår eftersom jag träffade Linsan är hemma och vi åt middag här. Sedan stack vi ner till Ica, köpte godis för 50 kronor, och hyrde Jag förklarar härmed Chuck Och Larry gifta, eller vad den hette. SKIT FIN. SKIT SÖT. Den är verkligen se värd!
Sen gick vi och la oss, jag sov skönt och långt (ända till halv tio, wtf, kanske för att jag har vaknat så tidigt på sistonde..?) och sedan så åkte Nåmi och jag hem vid elva.
Så nu sitter jag här, framför min dator, önskar att det kommer bli snö nästa vecka och fixar det sista med min önskelista.

Lägg märke till den extremt fina nya designen Nåmi gjorde åt mig, love eeet.
Vi ses ikväll, skriver mer då. Peace!

Kommentarer
Postat av: fiona

vars har du hittat den blå/vita stickade tröjan? ser awesome ut!

2011-12-04 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0