Mina ben är förlamade

2011-12-14 @ 17:11:46
Gahahah jag har inget liv. Fattar inte varför jag använder gifyo, när jag kan filma och sätta in i photoshop och slippa den fula texten i hörnet :((( Får ta och göra det i framtiden, det blir lite snyggare hah.
Det här har varit en mysig dag, fast jag har varit så SEG. Jag har sovit hela tiden och inte fattat ett smack. Och jag har sagt va? över tio gånger idag.. måste varit så irriterande! Efter skolan så åkte jag, Nåmi och E till kina li och där köpte jag pocky deluxe, som jag kallade det. (Pocky med nötter och chokladsmak :3) känner att det var onödigt och väldigt.. mycket ;_; ångrar mig.
Nu ska jag snart öva på matteprovet, kommer säkert inte göra det för jag skrev det nu, och vara inne på facebook. Kommer somna närsomhelst också. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0