Julafton 2011

2011-12-25 @ 13:46:13
..var en fin julafton med god mat och mycket awesome presenter. Jag fick;
En bazinga t-shirt, Galaxy leggins, Pennor & block, portfolio, Guiness rekord bok, ficklampa, memory, Jesus Christ superstar biljetter, Sims 2, beatles poster (AS stor, verkligen, jag vet inte var jag ska sätta den.. haha.), Jakob Hellman.. och stora havet, hjärta-halsband, panda kalender, superman hörlurar, Bio kort med 200 kr laddat på, 250 kronor och godis. Ja väldigt mycket alltså.. haha. *_* Nu kommer en stor bildbomb, yayz!
Litet glatt bortskämt barn, lolz.
Vad fick ni i julklapp?

Kommentarer
Postat av: fiona

OH MY LORD vet du varifrån galaxy strumpisarna kom ifrån? dör på dem åh så fina, skulle inte ha något emot att de flyttade in i min gaderob

2011-12-25 @ 19:17:30
Postat av: Svar till fiona

OH JA, visst är de fina! De är ifrån blackmilk c:

2011-12-25 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0