Aj mina fötter...

2011-12-07 @ 20:43:09
Jag har gått hela eftermiddagen med Anna dårå. Eftersom vi har gjort hemlisar kan jag inte säga allt jag köpte. Men en mössa (med leopardfläckar och öron) och halv-vantar ifrån h&m kom iaf ner i shoppingpåsen, heh.. Bild kommer när jag får tag på någon bra!
Och vi har ätit som elefanter idag också, en äppelpaj (eftersom det tog 10 min att få den klar så fick vi en cheeseburgare som jag gav till Anna), en knäck-munk, cola och pommes, mummaaaa~
Och imorgon är det torsdag, sen fredag och sedan HEEEELG. Älskar helg, jag ska sova hur länge som helst då.
Ska lägga mig nu, för jag måste upp klockan sex imorgon, något som jag egentligen inte alls orkar, huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0