Sprutor hit.. och sprutor dit.

2010-11-11 @ 10:06:29
Hej! :D Jag har blivit aktiiiiiiv och det gillar vi säger vi (y)
Iallafall. Idag tog klassen spruta, eller ja, dom gör det nu, jag sitter i datarummet och vrålgarvar över att dem behöver ta sprutan och inte jag, haha nejdå. Jag tog inte sprutan, när jag gick in i sjuksalen (heter det ens så?) Började jag ... få panik, höll för båda armarna medans jag hade min munkjacka och grät så de bestämde att jag skulle byta dag till 30:de November istället, skönt eller...?

Nu lyssnar två tjejer på jul musik bakom mig och dansar, julkänsla huh? Ja absolut! :D
Är trött och ska plugga prov när jag kommer hem.. Ähmmm ;__; snurvel.




Har ni något som ni ska göra som ni inte vill göra?

Kommentarer
Postat av: Lia

Måste bara fråga en sak.. Hur många läsare har du? Skulle va kul om du kunde lägga upp det. Nej, fy! Nu låter ja som en bortskämd liten unge.. Men om du skulle ha tid och orkar :) Nyfiken.. :D

2010-11-11 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0