Ohälsosam vs England

2012-09-23 @ 19:36:44
Ugh. Idag har jag joggat i en km, och ja, det kanske låter lite men låt mig berätta att det var de jobbigaste minuterna jag upplevt. Lätt överdrift dock. Jag och mor min joggade till en golfbana i närheten och sen försökte jag halvdant skjutsa Nåmi tillbaka på cykeln som hon cyklat på medan hon skrattade åt mig som flämtade som en gammal hund. Jag är inte gjord för att röra på mig, okej? Jag har så dålig kondition så det går inte, men jag gör det här för jag ska till London i vår i om jag rör på mig nog. Man kanske tänker win, win - hälsosam och musklig till i vår men NEJ. Bara NEJ. Träna är inte min grej och tro inte att jag kommer sluta äta Snickers, Äppelkaka och dricka Chailatte för att de försöker få mina ben att inte vara ännu mer jello än vad de är nu. Jello, jello, jello. Påtal om Jello så var det länge sedan jag åt det... vill smaka de gula. De röda var ju inte så tasty.
Känner att jag kom av mig. Så, var var vi någonstans? Joggning. Hur kan folk göra sådant där hemskt frivilligt? Föredrar klättring av dessa saker, som vi kommer göra varannan vecka kanske. Ursäktar för mitt gnälliga inlägg, så jag kan nu sätta in lite positivt för att lätta upp känslan: Hösten är här! Satt inne och drack té idag när jag inte joggade. Gillar ni den nya bloggdesignen? Bländande vitt blev det nu också, FRÄSSSCHT. Det får symbolisera .... ehm. Symbolisera.... Nåmis slingor. Förlåt Nåmi. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR din nya design och du sprang skitbra igår baby! Jag ska nog få ut en prima joggare ur dig. Vänta bara...
Morsan

2012-09-24 @ 10:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0