Tinker, Tailor, Soldier, Spy

2012-03-16 @ 18:00:21

Hej! Sitter på tåget med Anna efter att ha varit i stan efter skolan. Först köpte vi magnum gold, sen såg vi på tinker, toldier, Soldier, spy. Vi var yngst, och var de enda som fnittrade åt snusk, gapflabbade åt roliga miner och tyckte det var as kul att jag snöt mig, så det lät som jag grät, under hela filmen. Den var ganska bra, men Benedict var ju med och man kan ju inte annat än älska honom. Min man. Föralltid. Nu sitter jag och slurpar Pucko, och är i.. Vad nu... Solna? Vi har ganska långt kvar. Vi är osociala och sitter och bloggar, så nu ska jag faktiskt säga något för att bryta bloggtystnaden. "vad tyst det är.." inget svar. Hahaha ;_; nu börjar jag må illa. Elaka pucko och blogg! Nejdå Puzzzzz! :** ily!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0