Jag lär mig onödiga saker

2012-03-06 @ 21:55:31

Börjar störa mig på min sega hjärna, jag lägger allt onödigt på minne. T.ex hur många skedar socker Sherlock har i kaffet och vilken dag jag åt på subway för första gången. Sedan när jag läser läxor och så.. nä då så lägger den inte på någonting! Ointressant, totalt. Kanske för att jag har den avslappnande inställningen: "Vad ska jag seriöst ha för nytta med att kunna metallers smältpunkter när jag blir vuxen?" .... ja men seriöst. Varför ska jag också kunna säga "Jag tittar på snygga killar på stranden" på franska liksom? EEEEEH......
Nu är jag helt seg i huvudet, förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har tre prov att öva till och sov typ halva eftermiddagen... Sedan drack jag en och en halv koppar te och övade matte och läste NO. Jag ska faktiskt läsa igenom 10 sidor en gång till så det är bäst att jag börjar nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0