Planer inför imorgon

2012-02-13 @ 20:42:39
Efter en dag i skolan, händelselös förstås, så kom jag hem och la mig nästan direkt och tittade på Sherlock holmes 1. Alltid lika awesome!1 Serien och filmerna, namnamnam.
Imorgon är det alla hjärtans dag (NEJ, jag tänker inte skriva det med ett hjärta) och jag har faktiskt planer!
Fast jag är forever alone ;_; Men Anna, jag och Nåmi ska äta på Shanti, och eftersom jag har fyrtio kronor kvar (= räcker inte ens till en subway macka) så kommer jag tigga på mina bara knän ifrån min mooorrr. Sen ska Anna och jag hem till henne, se på grammis galan, som OLA asdfghjkl SALO leder i år. ♥
Så min alla hjärtans dag kommer bli fin tycker jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0