Melon tuggummi

2012-02-07 @ 15:32:52
Mumma! Ett av mina favorittuggummin, jag gillar fresh mint också :>
Men seriöst, nom, och jag gillar själva förpackningen, lol.
Tjao alla små bro's, jag slutade tidigt idag också. Halv två, faktiskt, och det är fortfarande ljust ute, hallelujah!
Halv fyra ska jag då börja plugga om grekland och annat tråkigggggt resten av kvällen, så det blir kanske ingen uppdatering. Det här kommer gå så dåligt, jag kan ganska lite och jag är så seg just nu. Det ska bli så skönt när det här är över. ;_;
Förresten, usch vad dyrt det är att färga håret hos frisör! 1000 kronor för att någon sitter där och kletar in färg, när man kan göra det för 100 kronor hemma. Äh, jag ska göra det ändå, vill inte att min lugg ska bli grön.
Fast jag behöver inte oroa mig nu eftersom det är ett "tag" kvar. Fast hela mitt barnbidrag kommer att gå åt till att färga mitt hår asdfghklklfklafsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0