Det stora rummet (ostädat och under process)

2012-02-16 @ 11:25:17
Fick några frågor på om jag kunde visa mitt rum! Jag har två stycken, mitt egna lilla lila rum, och det jag delar med min tvilling - det jag tänkte visa nu. Det är ganska tomt och det finns knappt några möbler, jag kan ju berätta lite hur det kommer se ut sen..;
Det kommer vara en hörnsoffa och ett bord, ljusslingor på loftet (och mer städat då såklart) , snyggare byrålåda, och en liten "teckningshörna", TYP. Vi vet inte säkert ännu eftersom vi håller på fortfarande. 

Inspirerande bilder Nåmi och jag har satt upp (oklart också)
Tha epic view ifrån loftet.
Uppe på loftet, där vi har typ alla gosedjur och kuddar vi äger, lol XD

Och sen loftet i helhet, som min pappa har byggt alldeles sjääälv 8)

Så ja! Det var väl det. Mest bilder ifrån loftet, men det är det enda som är i rummet just nu.
Sitter hemma och är sjuk, feber som igår, jag har kikat lite på I love you Phillip Morris, jätte söt film. Sen såg jag förra avsnittet av Sherlock igen och ätit äppelkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0