Utanför mitt fönster

2011-09-06 @ 16:57:31
Ser ut som om jag bor i en regnskog.. och det gör jag ju. :'D
Idag så var det världens skönaste dag i skolan! Och ååh vad jag älskar min klass.
Men jag tänkte hoppa över till svenska lektionen, som bara var i tjugo minuter.
Våran frökens favoritcitat: "Att onanera är egentligen som att ha sex med någon man älskar" vi dog xD
Sen stack vi iväg till Naturhistoriska, jag och en tjej... vi kallar henne A, gick fel.  Vi skulle till klimat och djur områderna men hamnade hos dinosaurierna OuO' Vi tittade oss omkring och sa "Jag tror vi gick fel.." och så gick vi tillbaka. Det gick bra för oss tillslut iallafall! Vi hittade ett område vi ville jobba med, och skrev upp lite näringsvävar.
Nu ska jag öva på mina tråkiga franska glosor, försöka hitta en kamera lins och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0