sista veckan

2013-03-17 @ 13:42:32
Jag har legat sjuk halva veckan och läst, sett på tv och sovit. Nu är iallafall febern, hostan och snuvan så gott som borta (det är bara min hals som brinner nu men det är inte så farligt) och livet fortsätter. Jag drar till London om en vecka och jag är så otroligt glad för London är den finaste staden jag besökt och England är landet där det mesta som jag älskar görs. Kommer se på teater, gå på museum, handla och fika och det kommer bli uuuuuuunderbart. Kanske till och med bättre än förra året? VEM VET. Idag är det en sådan där dag då jag försöker vara duktig men misslyckas totalt. Jag ska plugga på franskan (som jag egentligen borde börjat plugga på i onsdags) och nu överför jag alla mina bilder på min telefon till min dator för att sedan kunna uppdatera den och ha den frääääsch. Det har tagit över en timme och jag är inte ens halvvägs, yay. Sen ska jag sätta tejpbitar på mina usbs så jag vet vad som är på dem och ja, det är väl det. Och påtal om ingenting, väskan däruppe ska köpas snart. Fin och enkel, passar nog till det mesta som jag äger. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0