Donnie Darko

2013-01-27 @ 11:21:31
Tumblr_mf9oh0rf8t1rozurzo1_500_large
Hade en väldigt mysig kväll igår! Nåmi och jag åkte in till Södra för att sedan bli hämtade av mamma och lillasyster. Vi åkte till några kompisar till oss och såg på film, åt hamburgare och kladdkaka och drack mint té. Vi såg på filmen Donnie Darko, som var otroligt bra. Den var spännande hela tiden och hade bra skådespel och stämning! Den har stannat kvar i mitt huvud sedan igår och är väldigt tänkvärd. Gosh, det finns inget bättre än bra film ärligt talat.

Kommentarer
Postat av: isabellavallberg.blogg.se

förlåt om du inte tycker om sånahära kommentarer.

Jag undrar om vi skulle kunna göra ett bloglovin byte?
+ så har jag även en veckans blogg tävling uppe just nu så gå dit och anmäl dig! :D

Om du inte tycker om sånahär kommentarer så ber jag om ursäkt!
HA DET BRA! :D

2013-01-31 @ 03:16:30
URL: http://isabellavallberg.blogg.se/
Postat av: Lama

bästa filmen jag vet!

2013-01-31 @ 13:27:25
URL: http://avgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0