Min lilla ponny, min lilla ponny häääst

2012-03-19 @ 18:34:43
DET HÄR är minnen. Såg på my little pony, de gamla verisionerna såklart, hela tiden förut. Speciellt den med den stora hunden och när de åkte utomlands. Hittade den vhs:en för ett tag sedan tillsammans med en film där Robert Downey Jr, som jätte ung, spelar en knark pappa. My life was so wonderful. TILLS jag tänker lära mig spela gitarr, det fanns massor av bra låtar som jag skulle kunna lära mig med hjälp av pappas gitarr. Men nej, nej, jag är vänsterhänt och kan inte spela på höger. Uuuundeeeeeeerbaaaaart. Inte. ;_;
Ursäktar den dåliga uppdateringen här på bloggen, har inga bra bilder att lägga ut - men jag ska bättra mig. En ny design kommer förmodligen upp snart också, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0