Min iphone har kommit till Ica

2012-03-09 @ 17:32:30
..Fast jag har inte hämtat den ännu. Sprang ner till Ica för att göra det, men det var frakt så jag gick tillbaka igen. Ingen har pengar här hemma så jag får vänta till mamma kommer hem.. det kan bli sent. ;_;
SÅLÄNGE överför jag alla 1000 bilder, prick, ifrån min gamla mobil och lägger över på usb minnet. 911 har överförts hittills... sen ska jag ge bort den till min över glada lillasyster. ÄNTLIGEN FÅR HON EN MOBIL SOM ÄR FETT PIMPPPPPPPPPPIG!! Skönt att den kommer användas iallafall.
Uppdaterar senare ikväll ifrån telefonen dådå!

EDIT EDIT EDIT. Fick hem min iphone, sen satt jag i simkortet helt fel. Får inte ut det igen för det sitter så djupt. ommer förmodligen inte uppdatera ikväll, eftersom mitt liv är cp karma just nu. Förlåt för uttrycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0