Kitty brainz bomber

2012-01-07 @ 00:31:18
Gick runt på dropdeads hemsida i hopp om att hitta en munkjacka, eftersom jag har typ.. ganska få. Eller inte så få. Men jag behöver flera för de nuvarande är med små djur öron osv. Det är inte särskilt vackert. Hittade iallafall den här fina!! Älskar att den inte har någon luva. För jag hatar luvor, under jackor är det SKIT irriterande! Dessutom är den ju fin i sig, med regnbågshuvudena osv. *_*
Kommer beställa imorgon, förmodligen, om mamma tillåter mig... Den var på rea och jag behöver ok... börjar bli en shoppaholic, usch det känns inte bra alls :( Det har nyss varit jul och jag har köpt en t-shirt och sedan denna. Huhuhuhuhu. ~
Nu ska jag gå och lägga mig, jag är seg och täppt i näsan. Hoppas jag inte blir sjuk till skolstarten, det skulle ju vara extremt misslyckat xD Påtal om det. 2 dagar. TVÅ YNKA DAGAR. Två nätter då jag får sova hur länge jag vill, sen är det över sex månader till sommarlovet, gråt med mig. Pliz.

Kommentarer
Postat av: ;D

kan du inte uppdatera bloggen lite mer

typ fler inlägg om dagen eller nått?

2012-01-08 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0