A Monkey needs to dance, so do you~

2012-01-27 @ 17:39:48
Tja vännor! Äntligen är det fredag, det är skönt även fast jag ska till skolan imorgon också. Får vakna klockan åtta, och då kommer jag förmodligen vara utvilad. Eller förstörd. Vi får se! Har faktiskt lite att berätta om idag.
Anna och jag har varit "ensamma" i skolan eftersom Nåmi och Glow var sjuka. Vi åkte till mcdonalds på lunchrasten och åt varsin happy meal. Jag fick mästerkatten i stövlaaaaaar som leksak! Vi lekte runt lite med honom, för han var så söt. Han fick smaka av min cola. Lite. Sedan gick vi till skuuulan igen, fick reda på att franskan var inställd (happi) och vi dog lite av lycka. Vi gick till Ica och köpte alla smaker av hubbabubba och tryckte i oss lite. Sen tävlade vi om vem som kunde blåsa den största bubblan, Anna vann såklart eftersom jag är urusel på det.. :(( Gott var det iallafall!
Nu sitter jag och har funnit en ny kärlek till Johnossi, jag såg ju dem i somras och de var apbra! Snickers har jag också, eller hade då. Mums! Snart ska jag ner och se på The Voice /om några timmar. 2 timmar och 20 minuter.
Ola är fin. Snygg. Perfekt. Rolig. Cool. kan hålla på i evigheter, så det är bäst att jag slutar nu. Heidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0