URBAN OUTFITTERS

2012-02-11 @ 16:44:20
Anna och jag åkte in till sthlm idag för att shoppa på urban outfitters och vi hade världens sötaste karta mamma hade skrivit till oss. Så vi orienterade runt lite och hittade nästan direkt, duktiga som vi är!
Iallafall, väl där badade hon och jag i snygga kläder, seriöst. Det fanns snygga saker överallt, hittade en jeans jacka med ying och yang tecknet på som jag ska köpa, 700 kronor kostade den dock, sob, sob. Kidnappade iallafall tre tröjor och testade, medans Anna testade sina Joy Divison tröjor hon hittat. En tjej låste upp ett litet rum som man fick byta om i och vek kläderna på en liten stol. Vi stod där och tyckte allt var så lyxigt, lolz :<.. Efter nästan en och en halvtimme av att försöka bestämma sig så kom jag hem med tröjan och solglasögonen däruppe. 600 kronor!!11 Mitt barnbidrag finns inte längre. Rip.

Snart kommer Sherlock på tv (ca.. massa timmar), yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0