Seg dag

2012-02-25 @ 17:05:43
Bild med jeansjackan pååå! Har förresten fixat ett kors med svart tjock tejp nu också. ~

Förlåt för min dåliga uppdatering idag, nu när min statistik har höjts rejält så sitter jag och inte bloggar, huhu!
Igår var jag och glow på barricade som sagt, det var as kul! Vi skulle göra alkohol test, och vi failade - usch.
Blåste för många gånger, inte tillräckligt långt och vakterna blev jätte arga. När Glow var klar så gick hon och jag försökte gå efter och de sa argt till mig; "OCH DU STANNAR KVAR." okejokej :( ~
När vi gick ut därifrån, efter att ha hört massa band spela, så skrek vi typ till varandra. Och väl hemma så pep det i mina öron. Föll in i djup koma till halv nio då jag gick upp till en händelselös dag, då jag bara har suttit framför datorn, sett på Sherlock (boxarna kom igår.. så vi satt alla roade framför tvn och fnissade.) sedan sa min mamma: "DE SKULLE BLI ETT SÅDANT SÖTT PAR! ♥" Yeah, mamma, u got it riiiiiight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0