Jag vill ha långt hår nu, tack

2012-02-02 @ 17:02:41
Det är såhär jag vill ha mitt hår, som Jerry hade det förut. Det är inte så jätte långt förutom luggen, if you seeeee... Eftersom min ricinolja FAKTISKT funkar så kommer det ungefär ta .. *räknar på fingrarna* .. fyra månader, max. Kanske låter lång tid för er, men när tiden går så galet fort som nu så kommer det bara vara att knäppa i fingrarna. Juni, guys, Juni! EXITED INFÖR LÅNGT HÅR LIKZOM BRING IT ON.
Förresten så fungerar familjens episssskaaaaa filmkamera, så jag ska faktiskt göra en Q&A video med frågor.

Kommentarer
Postat av: DIN KÄRASTE SYSTER

1) Du har redan en kamera som går att filma med.

2) Den där gifen är fett opassande.. det ser bara... fel ut.

JAPP 8D

2012-02-02 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0