asdfghjkl Sherlock<3

2012-02-05 @ 08:40:57
Jag såg på melodifestivalen igår, så dåliga låtar. Sean Banans var ju usel (förlåt Della) ... och alla andra med. Förutom Dead By April, fast den var lite smörig ibland och programledarna sa graul, istället för growl. Det lät jätte cp... ):
Men till saken då! Jag såg på Sherlock efter det, satt och pekade på tvn när mamma höll i kontrollen och sa "Vänta, VÄNTA stanna kvar.. jag vill se det här :(" och sen efter tio minuter satt alla (iallafall jag.. öh) och stirrade på Sherlock Holmes och John Watson lösa ett fall. Jag dog. Inom mig, lol, han är grymt snygg, snygg, snygg och smart och asdfghjkl<3<3<3
Det var också första avsnittet, så gissa vem som kommer sitta fast klistrad framför tvn varenda lördag kväll? JAGGG. :DD Nu ska jag se Benedict interjuver brb.
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0