Alla hjärtans dag aka gotta dagen

2012-02-14 @ 19:54:12

yay för tråkigt egopic! 8)

Tänkte berätta om min fina dag jag hade idag! Vi hade tre timmars håltimme, som spenderades på Shanti, vi åt god mat och RULLADE seriöst därifrån. När vi skulle springa till bussen så gick vi i slowmotion och dog nästan av utmattning. Sen så gick Anna och jag hem och såg på Grammisgalan, då jag låg och skrek när Ola kom in i bilden, och Anna orkade faktiskt stå ut med mig. Hon bjöd på grillchips, sådana där ballerina kakor med fyllning och kladdkaka med sprutgrädde. Sedan rullade jag därifrån IGEN, och åt mat nästan direkt när jag kom hem. Att jag orkar alltså, fast det gör jag ju inte. Jag är övermätt och kommer vara det föralltid, tror jag.
Iallafall; Alla hjärtans dag är ju faktiskt trevligt, man behöver ju inte ha någon partner att dela med, fgs, när man har sötis vänner att dela den med istället.

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh kan inte du visa bilder på ditt rum i bloggen? :DDD

2012-02-15 @ 19:05:04
Postat av: Sanna

åh va fin du är!

håller med kommentaren ovanför, skulle vara jätte intressant om du visade bilder på ditt rum C:

2012-02-15 @ 19:58:11
URL: http://saygoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0