Hemma igen

2012-04-14 @ 23:04:34

Hej, Sverige! Eller de som läser min lilla blogg. Jag är hemma ifrån en underbar... Weekend? I London. Låter dyrt och fancy. Jag har gjort en massa, skriver i nästa inlägg och lägger ut fler bilder, för jag skriver på min lilla telefon, och jag orkar inte skriva så galet långt. Internet krånglar fortfarande... ;_; Hjhgmh får se hur jag gör. Det har snöat här tydligen, där borta i fina staden så är våren ny och allt är krispigt grönt... ~ De har hårda sängar dock, så min nu känns extra fluffig. Trots min lilla jetlag ska jag se hungerspelen med Glow imorgon, för vi båda har läst klart boken och det ska bli spännande. Sista dagen på lovet, är inte direkt sugen på att ha 4 prov inom 2 veckor igen. Så, sov så gott, pluttisar (usch, känns så ensamt att prata med folk som kanske inte ens läser. Jaja, jag är så tragisk, SÅÅ...) natti!


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag läser din blogg varje dag och tycker att den är jätte bra! C:

2012-04-18 @ 12:49:16
URL: http://raauuwrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0