Varför klippte du av håret, kvinna!?

2011-09-30 @ 07:28:31

Hatar mig själv ibland, so bad. Varför klippte jag sidecut på ena sidan och färgade det blått fore0mt+5tm+!?!?
En gullig liten page var ju mycket bättre. Finns bara sex bilder på mig i den där frisyren, eftersom jag hatade den - sen klippte jag mig och mitt hår såg ut som en soptipp.  Sen så fixade ju mammas kompis den jag har nu, och den är fin! n_n
Förlåt om jag skriver konstigt, jag har varit orolig inför matten hela natten och vaknat klockan sex och övat. Sätter sig inte riktigt. NU SKA JAG ÄTA FRUKOST JÄTTE SNABBT OCH SPRINGA TILL TÅGET (Y)

Kommentarer
Postat av: Della

Åh det där håret var såå fint :3 <3

Men det du har nu är också jetefint :3 <33

2011-09-30 @ 15:12:55
URL: http://dreamshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0