Underbaraste dagen på länge /The Ark konsert

2011-09-17 @ 09:07:01
Lite av mina fina posters.  <'3 Passar till texten jag tänkte skriva nudå. Ena är ifrån när de spelade på grönan förra året, den andra är ifrån i år. Var på båda - fast skillnaden är ju att förra året stod jag längst bak och tittade på femton minuter lol :c
Igår var det sista konserten med The Ark, ever - som ni säkert vet. ~
Jag och Anna åkte från skolan tre och var kanske framme kvart i fyra på rad fyra vid scenen. Fyra timmars väntan blev faktiskt ganska kort när jag såg Cornelia och vi spelade kort, letade efter toaletter (haha 500 meters kö överallt, krossat hjerta) Anna och jag FETTADE oss verkligen. Först åt vi till lunch hamburgare, pommes och glass. Påväg till tunnelbanan åt vi mer glass, jag tog med kola sås, sen åt vi popcorn och mellan cola, efter det sockervadd och sen melonremmar. Så vi orkade absolut ingen middag! Iallafall. Vi kan säga att konserten började då. Anna och jag puttades fram (eller puttade vi oss fram själva?) till rad två. Stod där, och rörde vid säkerhetsgallret. Så, för att få det hela rätt - världens snyggaste man sjöng på scen med världens finaste låtar med världens bästa band så ni förstår att jag dog, right? Han sa så galet fina saker så hela publiken började gråta. I did, kanske lite för mycket för mitt eget bästa. :c Cornelia och jag tittade på varandra och was like WUÄH under drygt halva konserten ;___;;

"Yla mina små varulvar, yla mot månen"
<3



Kommentarer
Postat av: Joiz Schnee

Husgudarna... Borta, för alltid :( Vet inte vart jag ska ta vägen riktigt.

2011-09-18 @ 00:12:52
URL: http://joiz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0