Jakob Hellmans texter är så fina

2011-10-03 @ 11:44:32
Slängde ihop denna bara för att.

Idag är jag alltså sjuk. Om inte nässprej och te fanns skulle jag vara död nu. Antingen skulle jag vara kvävd i sömnen eller dött av halsont.
Mår illa också, och det är faktiskt första gången då jag tycker det suger att vara ifrån skolan, jag ska ju nämligen vara ledig till torsdag nästa vecka så om jag är sjuk länge kommer jag missa en massa saker. Ussscch! Jag måste bättra mig. Knarka ned mig själv med halstabletter ):
Och nu så sitter jag här, stirrar lite tomt på datorskärmen. Lyssnar på musik, faktiskt BMTH. Ärligt talat, jag har aldrig gillat screamo och growling osvosv - tycker att det har varit skit läskigt. Men de har faktiskt några bra låtar. :'D
Känner hur långt inlägget blev nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0