Julmarknad & Japan loppis

2011-11-26 @ 19:29:06
sötis Ellen ~ ♥
Jag förkortar hela dagen, det skulle bli mycket lång text om jag skrev allt som jag varit med om idag, lol :c

Först så var det julmarknad, jag stod och sålde saker med Anna i tjugo minuter. Vi lyckades faktiskt BRA! D:
Sen bjöd jag henne på en cheeseburgare på mcdonalds, och vi åt och gick i Slussens galleria.. som var sjukt tråkig. Sen gick vi och tittade på ett intressant museum, som hade coola rum man kunde gå in i och titta o.o
Och så bar det av till Japan loppisen vid två! Jag träffade Ellen vid Åhléns, och sen gick vi till loppisen där mycket var slut. Det fanns inget som jag ville ha så mycket, så jag har 350 kronor över typ o.o
Köpte frozen yogurt med ananas smak och topp av marshmallows i gallerian, och toblerone på mcdonalds också.. Då var Ellens kompisar med också, heh :] Och vi hittade en "hottie" (den hette så, JA) på topshop, och vi tyckte det var skit kul XD
Sen kommer jag hem och så har de julpyntat utan mig, TACK. Och bakat lussebullar. Aja!
Imorgon är det första advent, då ska jag skriva önskelista osv!
Det blev en liten konstig text, men äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0