Första december imorgon.

2011-11-30 @ 18:30:07
Böt rubrik på förra inlägget, det skulle bli lite tjatigt om dagar hit och dit annars.
Jo, jag läste i min egna blogg (vadå forever alone), att jag för ett år sedan och kom på en sak. Åren går bara om och om igen, utan så mycket förändringar tänkte jag. Sen kom jag på massor av förändringar som har hänt sedan ett år sedan:
Inriktade mig på det positiva nu, det finns ju en massa negativa saker som har förändrats också! :x

Ja, men den här dagen är faktiskt ganska lik den förra året. Jag sitter som en liten bebis och väntar på att det ska bli 1 december. Julkänslan får man väl säga inte är densamma då det är blött av regn på gatorna och sol som värmer. Nu har det blivit mörkt, så man ser inte på samma sätt. Men fortfarande, SMHI, VAR ÄR SNÖN?

Och imorgon ska jag se julkalendern på kvällen, då jag ska sitta på tåget kvar över sju och sova -___-''
En choklad på morgonen får jag iallafall.. :D
Så, jag vill faktiskt veta, vad har förändrats under ert år, och snöar det hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0