Ditte vill ha jul!

2011-11-05 @ 16:09:52
Ja, jag vill ha jul, jul, jul! Eller nej förresten. Jag vill ha juletid. December. Ditte ville ha December! :<
Idag har jag målat och övat på prov hela dagen. Spelat dator också. Usch, jag var så irriterad. Min målning failade totalt så jag blev jätte arg och skulle måla över den. Så jag skulle gå in på mitt rum och deppa men slår jag i huvudet i loftet. Det gjorde så äckligt ont och jag var så frustrerad så jag höll på att börja gråta ;_; Kul liv man har!

Nu ska jag forstätta titta på gamla inlägg, och gamla bloggar å så syns vi senare! :'D
(hittade ingen fin passande bild, så detta inlägg får tyvärr bli bildlös)

Kommentarer
Postat av: Guess who ;)

HAHAHAHAHAH.

VARFÖR SKRATTAR JAG ÅT DITT IQ BEFRIADE HUMÖR?!

2011-11-05 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0