Hemma ifrån UC

2011-06-06 @ 08:07:10
Idag är jag en liten sadfish. Igår åkte jag till Uppcon för sista gången /Uppcon är slut.
Jag har haft så mysigt, så ni vet inte. Vet inte hur jag ska berätta allting!!
Så jag gör det med lite bilder istället...
Awesome cosplay, vet inte riktigt var de kommer ifrån dock:( /fail
Anna med sina epicfaces.
Bläckfisken ger kramar till alla som vill ha :D (men jag fick ingen haha)
Cosplay sm, tjejen längst ut vann - it waz totally awesome, jag satt längt fram - nöjd chey.
Söta lolitor *w*
Minus och plus d'aaw~
Kawaj dessssuuuh säger nåmi till kameran och tappar sina plushies. (driv oki oki)
Nightmare before christmas cosplay grupp, i like it! 8D

Vocaloiidddsss~

Zoro *w*
Det var det mesta! Lägger upp bilder på vad jag köpt senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Else

Nej men! Där är ju jag som Minun! c:

2012-02-19 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0