Zombiefierad

2011-07-25 @ 20:19:35
You scared? ;)) skoja.
Redigerade denna via en tutorial som jag hittade på Youtube, tycker den blev mer spöklik en zombielik. (thahah säkert bara jag som förstår ordvitsen ♥) Blodet blev lite fail dock, men det får ta och duga XD

Aja, jag har inte gjort något alls idag förutom att jag sett på Poppers pingviner med mamma, Nåmi & min lillasyster :)
Väldigt bra och rolig film må jag säga, lite smörig då och då och rolig text i slutet som jag inte tänker avslöja även om den inte avslöjar något annars! >:D Fett värd att se ändå!
Btw - mina snyggingar (aka platåskor) är skickade! Kommer någon gång i veckan skulle jag tro.
Sen har jag två till saker att vara överlycklig över, jag får mitt barnbidrag snart och jag kommer.. damdamdam, få en ny dator! Förmodligen (förhoppningsvis) kommer den ha webbcam så jag kommer både kunna videoblogga och fota massor av fina små bilder och uppdatera jämt och fint.
Tja sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0