Lite té om dagen är bra för magen.

2011-07-16 @ 12:22:40

Visst är det gott med té med mycket socker? Om sanningen ska fram så kan jag inte dricka té om det inte innehåller massa sockerbitar! Och honung är inget alternativ, det blir bara en sträv bitter smak.~

Som ni kanske ser så har det blivit ändringar på bloggen, ny design, lite nya kategorier och en massa inlägg har dragit sin kos. Detta är pågrund av att jag vill fräscha upp min blogg, och mitt lilla projekt är ännu inte klart! Jag ska sortera mina inlägg i kategorier och jag tänkte förklara vad alla innehåller:

Vardagsprat - Mest snack om dagen, lite bilder osv.
Dittes outfits - Dagens outfit bilder
Mat & godsaker - Bilder på mat och recept
Uppcon 11 - Bilder därifrån.
Videobloggar - Ja, videobloggar?
A cup of tea - bilder och prat om té haha. :D
Shopping - Det hör man ju, saker jag köpt och saker jag planerar att köpa.

Så, uppdateringen av bloggen lär bli klar ikväll! Skriver mer då, ha en bra dag sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0