Årets sammanfattning!

2011-01-01 @ 12:58:51
Januari: Jag upptäckte min förälskelse till dammsugare (punchrullar), Anna och jag var med varandra 24/7, åkte till tomtits (åh det var kul <3) & massa andra saker. Dessutom så skapades vårat band, Ten million radioactive snails & vi hade bansnack och bakade cupcakes för första gången i mitt liv. OCH - inte att förglömma, att jag fick mitt första paket från KawaiiDesign den månaden och mitt shoppaholic sinne satte sina första spår...

Februari: Jag upptäckte Time Stranger Kyoko och började läsa One piece "seriöst". Och i skolan började vi med ett nytt jobb, där vi skulle göra affischer, som såklart gick åt pipsvängen. Annas och mitt behov av att baka cupcakes växte, och vi bakade mycket mycket ofta. Det mesta var som vanligt denna månad..

Mars: ..Jag vet inte riktigt vad som hände dom här månaderna.. Dante fyllde iaf år, och hon hade storslaget kalas >8D LAZERDOOM OF DOOOOOM. Dessutom började jag planera inför mitt hår...

April: Uppcon var, och vi missade det.. :(((((((((((( Då växte mitt konvent sinne fram & samt mitt intresse för att färga håret. Min första "roliga" frisyr kom faktiskt här, halv blekt lugg - riktigt nice faktiskt. Förresten så färgade jag den rosa också! Då öppnades en ny dörr för mig, jag kom genast på att det var as kul med hår! 8D

Maj: Vi bakade cupcakes med bandet igen & JAG BESTÄLLDE MIN KIGURUMI <3 ÅÅÅÅÅÅH. Då öppnades ännu en dörr, och jag blev obegränsad när det gällde Doraemon och allt som hade med manga & anime att göra. Längtade som tusan till nästa uppcon så jag kunde visa min awesome kigurumi för konventarna! (fail i knuuuw :c)
(Della fyllde 12 också! Hennes kalas var awesome <3)

Juni: Jag blekte min lugg & färgade den blå. Vi fick sommarlov, och åkte runt hit och dit! (?) Det blev inte så mycket bad den sommaren, själv tyckte jag faktiskt att den var kall och tråkig.. :c  MEN! En sak sken upp, jag, Anna & nåmi träffade Kitty för första gången i Gallerian... ;)

Juli: Anna fyllde år, och vi hade skrivläger, som hade massa skoj. Vi träffade också Kitty för andra gången, med Chizu. Vi hade en lång kuuul dag i stan! Sen drog vi till Spanien dagen efter, hade jätte mysigt & åt god mat. Lite obeskrivligt faktiskt!

Augusti: Jag drog till mormor & morfar, och med dom åkte till Göteborg och utforskade deras Shock. Btw - jag blekte HELA mitt freakin' hår! Och det var då det blev helt galet.. det blev blått sen! BLÅTT! jag blev otroligt glad för att jag alltid drömt om detta hår & det blev mycket "bilder på sig själv" på sin mobil..
En sak till.. i Augusti höll MeuwCon rum! åh <3 Första konventet jag gick på, en av de roligaste sakerna i år tycker jag! <3

September: Jag fick glasögon. Uh, jag tyckte det var kul först. Men inte nu längre. Well well, Vi tog skolfoto också. Och till det bästa - JAG FICK REDA PÅ ATT UPPCON SKULLE BLI AV!

Oktober: Min födelsedag, en mysig födelsedag! Jag fick min skoluniform och färgade hela håret rosa. Dessutom klippte jag det, vilket var ett STORT misstag och nu är .. allt förstört *snyft* Förresten så träffade jag Kitty, Chizu, Vera & Ronja då. Fast behövde gå hem tidigt :C

November: Jag la i en starkare rosa färg, och var i gbg och Danmark med våra kompisar! mYs mys mys mys <3 Det var as roligt, verkligen novembers höjdpunkt :3

December: Världens finaste jul, jag köpte uppcon biljetter, färgade håret lila, The Ark splittrades & jag köpte biljetter till deras sista konsert, såg cirkus cirkör & firade ett fint nyår!

Lyckat år må jag säga! JAG ÖVERLEVDE. WIIIIHOU

Kommentarer
Postat av: Lia

Vilket år Ditte! ;D

2011-01-06 @ 14:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0