tror jag börjar bli galen...

2011-02-02 @ 16:20:39
Helluee! Idag så har det var en helt ok dag i skolan..!
Det började men mentorstid/klassråd, gick fort [<3], sen så var det dubbel-pass i matte, vi såg på film "Sanning eller konsekvens" för vi hade en vikarie som inte riktigt visste vad vi skulle göra.. XD men filmen var helt ok, ganska lång tråkig men.. det struntar vi i, sålänge man slipper matte är allt PERFEKT! >w<
- Lunch -
Efter det var det svenska, inget speciellt hände där heller, vi berättade lite om hur vi trodde det skulle bli om 10 år, ganska spännande faktiskt. Men NO:n idag var nog roligast! Vi tävlade om vem som kunde göra mest loppor (ni vet vad det är va? :c) på fem minuter! Vi var i tjej och kill grupper, och vi.. (tjejerna alltså!) vann såklart med 34 loppor! >:D WOOOHO ~~
Btw så är jag väldigt trött nu och tror jag blir galen. Jag har räknat mina pengar mer än tio gånger [varav 3 gånger idag.. <<] har ett väldigt behov av att köpa något... uhuhu och sparar samtidigt. Jobbig situation, men shoppaholic som jag är.. *sob* så är det bara att fatta läget ;W;

Kommentarer
Postat av: LinnSyversen^^<33

vi har oxå sett sanning eller konsekvens i min klass



haha värsta porrfilmen ju vaffan! xD<3

2011-02-07 @ 09:49:26
URL: http://inyoureshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0