"gamla" regnbågs cupcakes!

2011-02-27 @ 16:15:06
.
Bilden är fotad av: Nåmi :D
Ursäkta, kvalitén och samt bild storleken suger,  så jag ber dig att bara ignorera att allt ser fult kornigt ut :}

Okej, jag driver. Men there you got it! Tror jag berättade om dem förut, men inte visat bild på dem! :>
Men som sagts tidigare så bakade jag, Sara, Della, Anna & Nåmi cupcakes för några veckor sedan, som faktiskt inte blev så failade! O3O
... men till dagen.. som har spenderats hemma och jag har haft en typisk 'fixar dag'! Mamma har köpt Ben & jerrys, så vi ska smaska i oss snart! n_n *nomnomnom*
Och sry för inaktivitet, jag har haft en massa att göra (=prov, redovisning, etc. etc)
Men nu ska jag bli aktiv igen, sukkahs! Och en intressant (..jätte..intressant..) videoblogg kommer nog upp snart! :D
See you! 8D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle du kunna lägga upp resept på dom där muffiinsarna? :P

Blev sugen på att baka dom :P

2011-02-27 @ 19:48:37
Postat av: Hanna

Skulle du kunna lägga upp resept på dom där muffiinsarna? :P

Blev sugen på att baka dom :P

2011-02-27 @ 19:48:37
Postat av: Hanna

Skulle du kunna lägga upp resept på dom där muffiinsarna? :P

Blev sugen på att baka dom :P

2011-02-27 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0