Fika & kabarét ♥

2011-02-23 @ 17:39:56
Var nyss på stallet (en skola för ni som ikke vet!) och såg på kabarét! Alla var så små och söta, men jag tyckte lite synd om dom :c Dom bara stod där och mumlade när dom skulle sjunga, kastade bollar och missade :( Men ändå! Jag gillade den jätte mycket :> Två populära låtar var Waka waka och sen .. var det någon som jag tror hette om jag bara vågar. o_o dom sjöng dom 24/7 och dansade till de osv! ♥  Så nu kan jag alla texter haha!
Sen fikade jag också, förstås, jag fikar ju nästan varenda dag.. och sen blir det cheesecake efter maten! ♥ (mycket hjärtan nu va!) och nu så ska jag öva franska för att sen åka på dans. :>

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0