Test

2011-12-01 @ 18:08:28
Kvalitén får blogg.se stå för! och Nåmi har fotat bilden (www.Octopus.blogg.se)
Jag .. håller i nutellan, eh.

ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? - Nej.
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Nej.
Har du kramat någon 2011? - Ja :D
Har du hatat någon 2011? - Ja..
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011? - Jag vet inte?
Är du kär nu? - Nej
I vem?
Kan du vissla? - Hah nja, ibland, ibland inte!
Gillar du att mysa? - Nja.. Det beror väl på med vem!
Vad har du för ögonfärg? - Chokladbrun med en mörkare ring runt. Jag har också en prick i höger öga, skumt!
Gillar du någon just nu? - Ja, men jag är inte kär, lol?
Röker du? - Nej.
Snusar du? - Nej.
Knarkar du? - Nej.
Är du kräsen? - Ja, det är jag väl.
Blond/brunett? - Det beror ju heeelt på! Får väl säga blond då.
Stjärntecken? - Vågen 8)
Husdjur? - Katt, meow.
Beskriv ditt hår? - Kort runt huvudet och långt därfram. Ostyrigt och olydigt, fult och irriterande. Blont också.
Vad har du på dig just nu? - Jeans, strumpor, t-shirt och en munkjacka.
Har du något i håret just nu? - nä.
Öl eller cider? - Alkohol fri äppel/päron cider, ftw! ;D
Saknar du någon just nu? - Ja.
Vad är klockan just nu? - 17:49.
Vad har du för status på msn just nu? - Online.
Har du skurit dig nån gång? - Näää.
Har du fräknar? - Nej, vill ha ;_;
Cola eller Cola Light? - Cola.
Favorit tv-serie? - The big bang theory.
Vilken är din favoritglass? - Ben and jerrys caramell chew chew <3
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Ja :c
Blir du full varje helg? - Nej, aldrig, lol </3
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Nä. Eller nja. Jag skulle kunna tänka mig, men nej.
Kan man få ditt nummer? - NEJ D8<<<<
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - Ja, många gånger.
Vänster eller högerhänt? - Vänster, som Paul McCartney <3<3


TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? - Ja.
2. Tror du på kärlek? - Ja.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - I guess..? XD
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jaa.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej..? Jag var "kär" i min bästis på dagis, men jag visste nog inte riktigt vad kärlek var då. Jag skrev iaf kärleksbrev till henne, men det var nog för att jag bara gillade henne som kompis. Fast jag minns inte riktigt.
7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - Ja, har aldrig talat om för någon.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nja.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja, faktiskt. o.o
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, då är det bara utseendemässigt vilket jag inte gillar, lolz.

TIO ANTINGEN ELLER:
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek.
2. Cider eller öl? - Cider, igen.
3. Dag eller natt? - Dag.
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande.
5. Tv eller internet? - Internet.
6. Pepsi eller cola? - Cola.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Romantisk hemmakväll, fuuu yeaah.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face, yo!
10. Bilddagboken eller Facebook? - Bilddagboken, fb är bara fyllt med massor av fjortisar som inte kan stava och drygar sig.


TIO HAR DU NÅGONSIN:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej, har inte smitit ut heller (duktig chey jag är)
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja.
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? - Nej, herregud, jag skulle dö :(((
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Jag minns inte, heh.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - oh nej, jag orkar typ två bitar och sedan är jag övergödad.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, skulle inte klara av det :c
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - wtf...
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Haha ja </3


NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:
1. Har du häst? - Nej, hästar är stora och tråkiga. Sry alla hästfans därute :c
2. Har du katt? - Ja <3<3<3 meow igen.
3. Har du hund? - Nej.
4. Gillar du ormar? - Nja, de är feta coola men aa, vilda huggormar när man badar är _inte_trevligt._
5. Gillar du spindlar? - NEJ ;_;
6. Röker du? - men nej sa jag ju.
7. Är du oskuld? heh ja. 8D
8. Snusar du? - Nej x2
9. Har du testat droger? - nej.
10. Max eller McDonalds? - MCDONALDS f_t_w-
11. När kramade du någon sist? - Idag... eller igår.
12. Saknar du någon speciell person? - Ja.
13. Har du svårt för att bli kär? - Jaaa.
14. När kysste/hånglade du med någon sist? - Sedan dinosaurierna :]
15. Ångrar du det? - Nej, absolut inte. Det var skit trevligt där med mr t. rex.
16. Är du singel? - Ja.
17. När fick du senast en komplimang? - Irl? isf igår :c
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - Ja, fast då var jag ju nedsövd.. lol. 8D
Hånglat med fler än 50 pers? - nä?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nej.
Gjort något riktigt dumt? - Jaa. :c
Gjort något du verkligen ångrar? - Jaa. :c
Åkt ambulans? - Nej.
Gjort nåt olagligt? - Jaa?
Blivit polisanmäld? - Nej.
Slagit ner någon? - Ja, gör det ofta, badass! ;D Haha, nejmen seriöst, ja.
Skämts över dina föräldrar? - Ja, atm.
Skämts över dig själv? - Ja, gör det varje dag lol.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja.
Varit kär? - Jaop.
Är du ensam nu? - Ja.. 8((
Vill du ha barn? - Jag vet inte.. o.o
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - vet inte.. o.o Bertvig, meow.
Såg dig gråta? - Mammah.
Fick dig att gråta? Alltså, Mamma, fast det var ju inte hennes fel. o.o
Du delade en cigg med? - Ingen, har aldrig rökt iml.
Skällde på dig? - Pappah.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja.
Kramat någon? - Njaaaa.
Pussat någon? - Nej.
Köpt någonting? - Ja, tuggumi och frozen yogurt.
Sjungit? - Ja, heh.
Saknat någon? - Jaaaaa för sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0