Sherlock Holmes ♥

2011-12-27 @ 19:42:01
Jag, Anna och Nåmi åkte till kista idag för att se på Sherlock Holmes 2 The game of shadows.
RIKTIGT episkt film. Robert Downey jr är så äckligt snygg feghpiegmpeig. ♥
Och soundtracket är underbart, ber er att klicka där uppe för att lyssna, örongodis, mumma.
Ja, och handlingen, actionscenerna i slowmotion, hans extremt awesome hjärna och att allt liksom har en mening. Alla små saker. ALLT.
Ska egentligen inte säga något mer om filmen för den är så pass ny så jag kan bara säga såhär:
GÅ OCH SE DEN. NU.
Även fast någon av er kanske inte har sett ettan så tror jag att man hänger med ganska bra iallafall. För den tvåan är faktiskt mycket bättre.
Jaa.. jag har nog fått allt sagt nu! Hejdå sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0