Regnbågspenna

2011-12-29 @ 10:47:00
Fotade den imorse, därav den fina bakgrunden ~



Jag fick denna fina penna ifrån Glow igår. Den är ifrån maldiverna, visst är den söt? :D
Haha, tänkte berätta anledningarna till varför jag inte hann uppdatera igår:
Jag och Anna var hemma hos Glow som nyss kom hem ifrån sin semester (haha låter vuxet), och vi tittade på bilder, spelade ett fisk spel och sökte på saker som fisk och torsk på spotify vi DOG av skratt. Seriöst, rekommenderas. Sen åt vi billys, spelade ett till frågespel med knappar (vi kunde knappt hälften, duktiga). Sen hade vi vilostund, jag var HELT utmattad och låg i soffan länge och segade. JAO, vi åt kolakakor också! AS GODA, NOMNOMNOMNOM.
Jag kom hem och åt mat, tittade på snövit och somnade i början av filmen och vaknade av att alla gick och la sig.
Idag ska vi allihopa bada på ett äventyrsbad, ska bli kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0