Min gröna ipod!

2011-12-30 @ 16:03:09
Titta vad jag fick nyss av mamma! Världens sötaste gröna ipod. ~
Min mobil var urladdad och mina hörlurar har kommit idag (förmodligen) och mamma sa att hon hade små apple ipods sedan vi var i thailand (där de typ kostar 50 kronor styck). Så jag gick och hämtade en och då sa mamma att jag kunde få den! O_O Jag dog lite av lycka och har nu fört över en massa låtar till den.
Nackdelarna som jag upptäckte då var att hela ipoden var på thailänska och ljudet inte är det bästa. Äh! Jag är jätte glad ändå och den här kommer användas en massa! Visste inte riktigt var jag skulle lägga inlägget.. så jag la den på shopping kategorin.. haha.
Nu ska jag ladda över de sista låtarna iåfrn skivan magical mystery tour av beatles och sen så ska jag hämta hörlurarna på något centrum.. långt borta.. eller inte så långt borta kanske.. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0