Dying is your latest fashion

2011-12-09 @ 19:51:17
Haha usch, känner hur emo detta inlägget blev just nu. Skyller på att mitt hår failade imorse ;_; Det var as fint, nästan som afro, och sen gick jag ut och det blev HELT PLATT. Bara luggen blev vågig, så jag fick gå runt med värsta äckliga frisyren hela dagen huhuhu.
Dessutom var det en massa vitt när jag gick ut imorse, allt var fullt med snö. När jag kom hem var det ljummet, och regnade skit mycket, snön var bara slask och euh.
Men fortfarande, äntligen är det fredag, imorgon ska jag se världens finaste legend, Paul. DÖR av längtan. *_*
Nu ska jag gå ner och se på idol-finalen, hejar på Amanda, hon är bäst, punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0